“De eigenheid van mensen ontrafelen en omarmen“
Waar wij voor staan
Zelfkennis en inzicht in de ander vormen de basis voor onderling begrip en verdraagzaamheid. Dat is wat ons dagelijks drijft. Jij bent onze ideale professional als je je hierin herkent. Met een langdurige samenwerking bundelen we onze krachten om mensen te laten groeien vanuit een positieve benadering.
Missie en visie
Waar staan wij voor
Q4 Profiles onderzoekt, analyseert en deelt kennis over communicatie en menselijk gedrag. Onze gevalideerde vragenlijsten en laagdrempelige, praktisch toepasbare Profielen Bereiken en Raken de mens. BeRaken noemen wij dat. In hechte samenwerking met onze Certified Partners creëren wij zelfinzicht én inzicht in de ander. Daarmee willen wij een positieve bijdrage leveren aan mensen.
Waar gaan wij voor
Q4 Profiles wil van zelfkennis jouw eigendom maken. Dat is het fundament voor meer onderling begrip en verdraagzaamheid. Samen met jou ontrafelen en omarmen wij de eigenheid van mensen. Wij ondersteunen je daarbij met toegankelijke trainingen en praktische hulpmiddelen.
100% NL
Q4 Profiles is een honderd procent Nederlands bedrijf. Onze eigen Profielen brengen verschillende lagen van communicatie en gedrag in kaart. Als je dit vertaalt naar de praktijk geeft dat inzicht in sterkten, valkuilen en ontwikkelpunten. Met zelfinzicht en inzicht in de ander begrijpen mensen elkaar beter.
Gevalideerd voor de Nederlandse taal en cultuur
Vertaalde teksten komen een eind, maar raken vaak net niet. Juist dat is heel belangrijk in ons vak. Om de juiste snaar te raken hebben wij onze profielen gevalideerd voor de Nederlandse taal en cultuur.
BeRaken
Het gaat niet om wát je zegt, maar vooral om hóe je het zegt. Nuance en toon zijn heel belangrijk voor mensen. Wij Bereiken mensen en Raken ze met de juiste woorden op de goede toon. Dat noemen wij BeRaken.
PARTNER WORDEN
Word partner en maak gebruik van de voordelen
PARTNER VINDEN
Een overzicht van onze certified partners
Kosteloos Kennismaken
Maak je beknopte profiel!
Q4 Profiles DISC Profiel
Q4 Clue 812 | Pink taks
Pink tax verwijst naar het fenomeen waarbij producten en diensten specifiek gericht op vrouwen vaak duurder zijn dan vergelijkbare producten voor mannen. Hoe kijken de stijlen naar deze ‘tax’? D-stijl Misleidend. Door bewustwording te creëren en actie te ondernemen...